De frustratie over (ontbreken van 🙂 ) ‘Woon-Werk Verkeer’ heb ik eerder hier beschreven (direct ook een heel mooi voorbeeld van een ‘woon-werk ritje’ trouwens) . Inmiddels heb ik er dus een goede gewoonte van gemaakt dit alsnog, dus ook op de ‘langere afstanden ‘ te doen. Naast de voorbeelden in de links op deze pagina (NXP Eindhoven en ASZ Dordrecht, ook nog een keer Brocacef Maarsen).
‘Deze’ (NXP Eindhoven V.V.) dus vorig jaar ook al een keer gedaan, zie deze link, en toen beide keren (heen en weer) 27.3 gemiddeld gefietst. Afgelopen zaterdag ook nog een 200 gedaan, zie Strava, en toen bijna de 31 gem. aangetikt maar voor deze x ga ik voor de 25 gemiddeld. Wel doorfietsen (korte pauzes) zodat ik in ‘8 uur over moet kunnen zijn’. Thuis dan 7 tot 8 uur om te rusten en weer terug.
Challenge!!??
Tegenwoordig is alles een ‘Challenge’ dus ook van deze rit maar een gemaakt: 400 in 24, of te wel 400 kilometer fietsen binnen 24 uur. Ik vertrek maandag tijdens de lunch en ben dus dinsdag tijdens de lunch weer terug. Vorig jaar veel tijd verloren in Den Bosch en Utrecht dus daar de route dit jaar op aangepast.
OOO = OMB
Binnen NXP mijn ‘OOO’ (Out Of Office) aangepast naar OMB: On My Bike met deze tekst:
Dear All,
Currently i am not OOO but OMB: On My Bike!
Will be cycling from the Eindhoven Office to my Hometown (200K North) and back in 24 hrs.
Leaving during lunchtime on Monday means that i will be back in the office at Tuesday (Lunchtime)
For urgent issues you can call or text me on my cell.
For more information check this link (in Dutch; use Google Translate for English, French, Hinde etc. 🙂 )
Best Regards Ronald
Waarom?
Naast de ‘standaard verklaring’ die je op deze website kunt vinden in antwoord op de vraag ‘Waarom een Marathon?’ (via vergrootglas rechtsboven) in dit specifieke geval trainen in voorbereiding op Limburg Mooiste en mijn eerste Halve Triatlon in Juli.
So much for the plan; now ‘only execute!!’ 🙂 Hier het verslag.