Het is inmiddels een ‘goed gebruik’ om in ieder geval 1x per opdracht op de fiets naar het werk te gaan.
De onderbouwing staat hier beschreven, dit keer dus vanuit ‘Maarsen’ (Brocacef) waarbij ‘het idee’ was om op tijd te vertrekken en daardoor zo min mogelijk in het donker te fietsen.

In de praktijk ‘liep het natuurlijk uit’ ūüôā waardoor ik uiteindelijk pas om 16:30 op de fiets zat.¬†Daarbij was het niet alleen donker maar ook nog eens mistig dus ‘dolle pret’ op een route die ik voor een belangrijk deel, nog, niet kende.¬†

Eerste foto, onder de strava files, is van ‘het pontje bij Breukelen’ die door die mist uit de¬†vaart genomen was waardoor ik aan de oostkant ben blijven fietsen en erop vertrouwde dat er vanzelf weer een mogelijkheid zou komen om ‘aan de andere kant te komen’.

Dit was uiteindelijk mogelijk in Driemond maar kostte wel even wat zoekwerk (en dus tijd).

Volgende dag gewacht to het licht was omdat het ‘link blijft’¬†om in het donker te fietsen; ¬†zelf zie je het allemaal wel maar¬†het is natuurlijk wel zo handig als de rest jou ook ziet.